Integracja DHL z IDEAerp

 

 

Integracja IDEAerp z DHL

System IDEAerp posiada integrację z firmą kurierską DHL poprzez interfejs API. Dzięki temu przesyłka jest zamawiana bez udziału pracowników bezpośrednio podczas pakowania produktów, a klient otrzymuje wiadomość e-mail z numerem oraz linkiem do śledzenia na szablonie firmowym.

Zakres integracji IDEAerp z DHL

Co to jest IDEAerp?

IDEAerp to najbardziej innowacyjny, chmurowy system ERP dla branży e-commerce w Polsce. System pozwala zaoszczędzić do 70% czasu i zwiększyć sprzedaż, dzięki natywnej obsłudze Allegro, Amazon, eBay, e-sklepów oraz mechanizmom integracji z firmami kurierskimi. Oprogramowanie dostępne jest z poziomu przeglądarki internetowej.

W IDEAerp użytkownicy mogą obsługiwać zamówienia, śledzić stany magazynowe, planować swoje działania handlowe. Wszystkie narzędzia i dane dostępne są w jednym prostym widoku. Wbudowane raporty i analizy dostarczają rzetelnych informacji na temat prowadzonej sprzedaży. Ponadto automatyzacja działań pozwala uniknąć błędów, pojawiających się przy obsłudze standardowej.

Cechą charakterystyczną IDEAerp jest elastyczność w dostosowaniu funkcji do wymagań i specyfiki każdego przedsiębiorstwa. Istnieje możliwość dopasowania każdego szczegółu programu do potrzeb klientów.




 

Zobacz film: https://youtu.be/qlVGsWTlhNI

 

Wdrożenie IDEAerp

Do wdrożenia integracji wystarczy login i hasło API oraz numer klienta, które można uzyskać pod adresem pl.cim@dhl.com

Dodatkowe informacje na temat integracji systemu IDEAerp są dostępne na:
Strona produktu: https://www.idea-commerce.com/ideaerp
Bezpłatna wersja demo: https://www.ideaerp.pl/demo/

 

Materiał przygotowany przez IDEAerp (28.06.2021)