Branding e-commerce

Zamieszczanie logotypów DHL i partnerów DHL POP na stronach klientów e-commerce

 

Branding koszyków klientów

Zasady:
• Materiały dostępne tylko dla aktywnych klientów DHL.
• Ingerencja w grafikę, skalowanie, obracanie, zmiana koloru są zabronione.
• Jeśli opublikowana grafika odbiega od standardów, na prośbę DHL,
Klient jest zobowiązany do usunięcia lub zmiany opublikowanych
materiałów graficznych w terminie do 10 dni roboczych.
Komplet materiałów możecie Państwo pobrać tutaj, jednak zapraszamy
do zapoznania się z całym dokumentem i wizualizacjami logotypów.
          

 

 

Zasady wykorzystania logo DHL

• Logo DHL ma przestrzeń ochronną. Na tym obszarze nie można umieszczać dodatkowych elementów.
• Logo DHL ma określony rozmiar – nie może być mniejsze niż 84 piksele szerokości lub 20 mm (wymiar w mm dotyczy materiałów przeznaczonych do druku).
• Publikacja materiałów DHL lub ich zmiana, w tym materiałów uwzględniające logo partnerów (Żabka, InMedio, itp.), wymaga akceptacji przez dział marketingu DHL (w tym celu skontaktuj
się z nami: brand.pl@dhl.com).
           

 

 

Zasady wykorzystania logo DHL na kreacjach graficznych

• Logo DHL można wykorzystywać na kreacjach - banerach, postach społecznościowych, w mailingach, animacjach i filmach.
• Każda taka grafika musi zostać zaakceptowana przez dział marketingu DHL (w tym celu skontaktuj się z nami: brand.pl@dhl.com).
• Na grafice, na której znajduję się logo DHL, można wykorzystać czcionki i kolorystykę wg. wytycznych Klienta, ale zawsze z zachowaniem zasad zastosowania logo DHL.
 

 

 

Opcje w koszyku

Preferowane

Logo animowane - preferowaną opcją wdrożenia jest grafika dynamiczna,
w której wyświetlają się po kolei logo DHL i partnerów. Podgląd kreacji:
https://dhlpoland.pl/materialy/logo_gif.gif

W przypadku chęci wdrożenia logo animowanego na stronie,
prosimy o kontakt z działem marketingu: brand.pl@dhl.com.
 

Drugiego wyboru

gdy nie ma możliwości wdrożenia opcji preferowanych

 
• Belka pozioma –– belka  pozioma zwierająca logo DHL i partnerów jest drugą preferowaną opcją
 
• Belka pozioma – klient może dodać logo DHL i logo partnerów osobno jeden po drugim

 

   • Belka pozioma –  automaty POP Box

 
 
 

 

• Prostokąt pionowy – logotypy DHL i partnerów można wdrożyć w wersji grafiki pionowej
 
• Prostokąt pionowy – klient może dodać logo DHL i logo partnerów poniżej
 

 

Logo na mapce

• Prezentacja punktów odbioru w formie pinezki na mapie (logotypy w postaci kolistych znaków) jest jednym z najbardziej przystępnych form wizualizacji punktów.
-Klient ma możliwość oznaczenia logo DHL wszystkich punktów
-lub oznaczenia punktów logo naszych partnerów (Żabka, Lidl, itd.)

 

 

Przykład użycia - integracja standardowa

• Najczęściej wykorzystywana forma integracji i jednocześnie najbardziej rozpoznawalna wśród klientów detalicznych zawiera grafiki:
- dla dostawy do Punktów i automatów w formie grafiki poziomej z logo DHL i logotypami partnerów,
- dla dostawy przez kuriera wyróżniamy oznaczenie logotypem DHL,
- dla dostawy przez kuriera w usłudze Premium wyróżniamy oznaczenie logotypem DHL i informacją o usłudze. Podkreślamy korzyści dla klienta czyli gwarancję podjęcia pierwszej próby doręczenia w pierwszym dniu roboczym.

 

Przykład użycia - integracja prostokąt pionowy

• Jedną z preferowanych form integracji jest grafika w pionie uwzględniająca logotyp DHL i partnerów – dla Punktów i automatów DHL.
• Dla dostaw przez kuriera klient ma możliwość dodania logo DHL wraz z opisem „Kurier DHL” lub „Kurier DHL Premium”.

 

Przykład użycia – integracja bez znaku graficznego

• Gdy klient nie ma możliwości dodania logotypów w formie grafik może wykorzystać krótki tekst opisujący usługę.
• Wyróżniamy tekst opisujący dostawę do Punktów i automatów DHL oraz usługę dostawy przez „Kuriera DHL” lub usługę „Kurier DHL Premium” (przykłady poniżej).