Branding e-commerce
Zamieszczanie logotypów DHL i partnerów DHL POP na stronach klientów e-commerce
Branding koszyków klientów
Zasady: • Materiały dostępne tylko dla aktywnych klientów DHL. • Ingerencja w grafikę, skalowanie, obracanie, zmiana koloru są zabronione. • Jeśli opublikowana grafika odbiega od standardów, na prośbę DHL, Klient jest zobowiązany do usunięcia lub zmiany opublikowanych materiałów graficznych w terminie do 10 dni roboczych. Komplet materiałów możecie Państwo pobrać tutaj, jednak zapraszamy do zapoznania się z całym dokumentem i wizualizacjami logotypów. | |
Zasady wykorzystania logo DHL
•Logo DHL ma przestrzeń ochronną. Na tym obszarze nie można umieszczać dodatkowych elementów.
•Logo DHL ma określony rozmiar – nie może być mniejsze niż 84 piksele szerokości lub 20 mm (wymiar w mm dotyczy materiałów przeznaczonych do druku).
•Publikacja materiałów DHL lub ich zmiana, w tym materiałów uwzględniające logo partnerów (Żabka, InMedio, itp.), wymaga akceptacji przez dział marketingu DHL (w tym celu skontaktuj
się z nami: brand.pl@dhl.com). | |
Zasady wykorzystania logo DHL na kreacjach graficznych
•Logo DHL można wykorzystywać na kreacjach - banerach, postach społecznościowych, w mailingach, animacjach i filmach.
•Każda taka grafika musi zostać zaakceptowana przez dział marketingu DHL (w tym celu skontaktuj się z nami: brand.pl@dhl.com).
•Na grafice, na której znajduję się logo DHL, można wykorzystać czcionki i kolorystykę wg. wytycznych Klienta, ale zawsze z zachowaniem zasad zastosowania logo DHL.
|
Opcje w koszyku
Preferowane |
Drugiego wyboru gdy nie ma możliwości wdrożenia opcji preferowanych | |
•Belka pozioma – preferowaną opcją wdrożenia jest belka pozioma zwierająca logo DHL i partnerów
|
•Belka pozioma – klient może dodać logo DHL i logo partnerów osobno jeden po drugim
| |
|
| |
•Prostokąt pionowy – logotypy DHL i partnerów można wdrożyć w wersji grafiki pionowej
|
•Prostokąt pionowy – klient może dodać logo DHL i logo partnerów poniżej
| |
![]() |
Logo na mapce
•Prezentacja punktów odbioru w formie pinezki na mapie (logotypy w postaci kolistych znaków) jest jednym z najbardziej przystępnych form wizualizacji punktów.
-Klient ma możliwość oznaczenia logo DHL wszystkich punktów
-lub oznaczenia punktów logo naszych partnerów (Żabka, ABC, itd.)
Przykład użycia - integracja standardowa
•Najczęściej wykorzystywana forma integracji i jednocześnie najbardziej rozpoznawalna wśród klientów detalicznych zawiera grafiki:
-dla dostawy do Punktów i automatów w formie grafiki poziomej z logo DHL i logotypami partnerów,
-dla dostawy przez kuriera wyróżniamy oznaczenie logotypem DHL,
-dla dostawy przez kuriera w usłudze Premium wyróżniamy oznaczenie logotypem DHL i informacją o usłudze. Podkreślamy korzyści dla klienta czyli gwarancję podjęcia pierwszej próby doręczenia w pierwszym dniu roboczym.
Przykład użycia - integracja prostokąt pionowy
•Jedną z preferowanych form integracji jest grafika w pionie uwzględniająca logotyp DHL i partnerów – dla Punktów i automatów DHL.
•Dla dostaw przez kuriera klient ma możliwość dodania logo DHL wraz z opisem „Kurier DHL” lub „Kurier DHL Premium”.
Przykład użycia – integracja bez znaku graficznego
•Gdy klient nie ma możliwości dodania logotypów w formie grafik może wykorzystać krótki tekst opisujący usługę.
•Wyróżniamy tekst opisujący dostawę do Punktów i automatów DHL oraz usługę dostawy przez „Kuriera DHL” lub usługę „Kurier DHL Premium” (przykłady poniżej).