Integracja DHL z IDEAerp

Integracja DHL z IDEAerp

 

 

Integracja IDEAerp z DHL

System IDEAerp posiada integrację z firmą kurierską DHL poprzez interfejs API. Dzięki temu przesyłka jest zamawiana bez udziału pracowników bezpośrednio podczas pakowania produktów, a klient otrzymuje wiadomość e-mail z numerem oraz linkiem do śledzenia na szablonie firmowym.

Co to jest IDEAerp?

IDEAerp to najbardziej innowacyjny, chmurowy system ERP dla branży e-commerce w Polsce. System pozwala zaoszczędzić do 70% czasu i zwiększyć sprzedaż, dzięki natywnej obsłudze Allegro, Amazon, eBay, e-sklepów oraz mechanizmom integracji z firmami kurierskimi. Oprogramowanie dostępne jest z poziomu przeglądarki internetowej.

W IDEAerp użytkownicy mogą obsługiwać zamówienia, śledzić stany magazynowe, planować swoje działania handlowe. Wszystkie narzędzia i dane dostępne są w jednym prostym widoku. Wbudowane raporty i analizy dostarczają rzetelnych informacji na temat prowadzonej sprzedaży. Ponadto automatyzacja działań pozwala uniknąć błędów, pojawiających się przy obsłudze standardowej.

Cechą charakterystyczną IDEAerp jest elastyczność w dostosowaniu funkcji do wymagań i specyfiki każdego przedsiębiorstwa. Istnieje możliwość dopasowania każdego szczegółu programu do potrzeb klientów.

 

 

Wdrożenie IDEAerp

Do wdrożenia integracji wystarczy login i hasło API oraz numer klienta, które można uzyskać pod adresem pl.cim@dhl.com.

Dodatkowe informacje na temat integracji systemu IDEAerp są dostępne na:
Strona produktu:  https://www.idea-commerce.com
Wersja demo:  https://www.idea-commerce.com/demo

Materiał przygotowany przez IDEAerp (18.05.2020)

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem