Jak mój klient może odesłać paczkę / zwrot samodzielnie na mój koszt?

Za pomocą aplikacji DHL24 możesz w łatwy sposób przygotować Panel zwrotny dla swoich klientów.
Dzięki niemu Twoi klienci będą mieli możliwość bez Twojego udziału, bądz dopiero po Twojej zgodzie zwrócić towar.

Aby to zrobić należy kliknąc zakładkę Więcej ⇒ Zwroty.

W polu Ważność etykiety wprowadz ile dni od momentu stworzenia etykiety, pozostanie klientowi na jej nadanie (min. 7 max 183 dni).
Domyślnie zobaczysz jeden wpis w tabeli. Będzie to adres przypisyany do numeru SAP.
Możesz dodać kolejne adresy używając przycisku pod tabelą.
Do każdego z adresów w tabeli można utworzyć osobny panel pozwalający na zwrot na ten adres.
Po wybraniu adresu, do którego chcemy utworzyć panel klikamy przycisk Panel zwrotny.

Po chwili przeniesiemy się do formularza po wypełnieniu, którego uzyskamy dodatkowy link (np. dzialhelpdesk.dhl24.com.pl/zwrot), który można przekazać klientom e-sklepu

.