Jestem nowym klientem w DHL24. Jak się zarejestrować i aktywować konto oraz numer klienta?
Wejdź na stronę https//dhl24.com.pl/ i wybierz opcję „Załóż konto”
Serwis przeniecię Cię do formularza. Wypełnij go, pamiętając o poniższych informacjach:
- Adres e-mail musi być aktywny i prawdziwy (będzie loginem do portalu),
- Hasło (minimum 8 znaków, zawierających cyfrę i dużą literę),
- Typ konta. Osoby indywidualne lub chcące nadać przesyłkę jako osoba prywatna, zaznaczają opcję „Osoba prywatna”, osoby prowadzące działalność gospodarczą „Firma”,
- Nazwę firmy (pole wypełniamy gdy, typ konta to „Firma”),
- Zaznacz opcję typ Konta (Przelew / Gotówka).
Opcja płatności przelewem możliwa jest tylko dla firm, które podpisały z nami umowę.
Aby otrzymać ofertę umowy na wysyłki od firmy DHL Parcel, wystarczy kliknąć TUTAJ i wypełnić formularz.
Po wypełnieniu pól należy nacisnąć przycisk „Dalej”.
W kroku drugim, jeśli tworzysz konto prywatne podaj adres z którego będziemy zbierać przesyłki.
Jeśli jest to konto firmowe podaj numer klienta/SAP (dane adresowe zostaną zaciągnięte z umowy) oraz opcjonalnie symbol/-e MPK
Po zakończeniu procesu rejestracji na wskazany adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
W przypadku firm druga wiadomość zostanie wysłana na główny adres mailowy, z prośbą o aktywację numeru SAP.
WAŻNE: Aby aktywować numer SAP po kliknięciu linku należy zalogować się na konto DHL24 przypisane do głównego adresu email. Jeśli w aplikacji DHL24 nie jest założone konto na ten adres, aktywacja numeru SAP się nie powiedzie.
* E-maile z linkiem aktywacyjnym mogą również zostać przeniesione przez skrzynkę pocztową do wiadomości typu spam/śmieci.