Jestem nowym klientem w DHL24. Jak się zarejestrować i aktywować konto oraz numer klienta?

Wejdź na stronę https//dhl24.com.pl/ i wybierz opcję Załóż konto
Serwis przeniecię Cię do formularza. Wypełnij go, pamiętając o poniższych informacjach:

- Adres e-mail musi być aktywny i prawdziwy (będzie loginem do portalu),
- Hasło (minimum 8 znaków, zawierających cyfrę i dużą literę),
- Typ konta. Osoby indywidualne lub chcące nadać przesyłkę jako osoba prywatna, zaznaczają opcję Osoba prywatna, osoby prowadzące działalność gospodarczą Firma,
- Nazwę firmy (pole wypełniamy gdy, typ konta to Firma),
- Zaznacz opcję typ Konta (Przelew / Gotówka).
Opcja płatności przelewem możliwa jest tylko dla firm, które podpisały z nami umowę.

Aby otrzymać ofertę umowy na wysyłki od firmy DHL Parcel, wystarczy kliknąć TUTAJ i wypełnić formularz.

Po wypełnieniu pól należy nacisnąć przycisk Dalej.

W kroku drugim, jeśli tworzysz konto prywatne podaj adres z którego będziemy zbierać przesyłki.
Jeśli jest to konto firmowe podaj numer klienta/SAP (dane adresowe zostaną zaciągnięte z umowy) oraz opcjonalnie symbol/-e MPK

Po zakończeniu procesu rejestracji na wskazany adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
W przypadku firm druga wiadomość zostanie wysłana na główny adres mailowy, z prośbą o aktywację numeru SAP.

WAŻNE:  Aby aktywować numer SAP po kliknięciu linku należy zalogować się na konto DHL24 przypisane do głównego adresu email. Jeśli w aplikacji DHL24 nie jest założone konto na ten adres, aktywacja numeru SAP się nie powiedzie.

* E-maile z linkiem aktywacyjnym mogą również zostać przeniesione przez skrzynkę pocztową do wiadomości typu spam/śmieci.