Branding e-commerce

Zamieszczanie logotypów DHL i partnerów DHL POP na stronach klientów e-commerce

 

Branding koszyków klientów

Zasady:

• Ingerencja w grafikę, skalowanie, obracanie, zmiana koloru są  zabronione.
• Jeśli opublikowana grafika odbiega od standardów, na prośbę DHL,  Klient jest zobowiązany do usunięcia lub zmiany opublikowanych  materiałów graficznych w terminie do 10 dni roboczych.
• Materiały dostępne tylko dla aktywnych klientów DHL.

Komplet materiałów możecie Państwo pobrać tutaj, jednak zapraszamy do zapoznania się z całym dokumentem i wizualizacjami logotypów.

          

 

 

Zasady wykorzystania logo DHL

• Logo DHL ma przestrzeń ochronną. Na tym obszarze nie można umieszczać dodatkowych elementów.
• Logo DHL ma określony rozmiar – nie może być mniejsze niż 84 piksele szerokości lub 20 mm (wymiar w mm dotyczy materiałów przeznaczonych do druku).
• Publikacja materiałów DHL lub ich zmiana, w tym materiałów uwzględniające logo partnerów (Żabka, InMedio, itp.), wymaga akceptacji przez dział marketingu DHL (w tym celu skontaktuj
się z nami: brand.pl@dhl.com).
           

 

 

Zasady wykorzystania logo DHL na kreacjach graficznych

• Logo DHL można wykorzystywać na kreacjach - banerach, postach społecznościowych, w mailingach, animacjach i filmach.
• Każda taka grafika musi zostać zaakceptowana przez dział marketingu DHL (w tym celu skontaktuj się z nami: brand.pl@dhl.com).
• Na grafice, na której znajduję się logo DHL, można wykorzystać czcionki i kolorystykę wg. wytycznych Klienta, ale zawsze z zachowaniem zasad zastosowania logo DHL.
 

 

 

Koszyk – doręczenie do DHL Automatu POP BOX lub punktu POP

Preferowane

    

DHL Automaty POP BOX i punkty partnerskie POP
4 dni na odbiór przesyłki
 

https://ecom.dhl.com.pl/mktg/logo_gif.gif
W przypadku chęci wdrożenia logo animowanego na stronie,
prosimy o kontakt z działem marketingu: brand.pl@dhl.com.
 

Drugiego wyboru

gdy nie ma możliwości wdrożenia opcji preferowanych

 

  DHL POP: automaty i punkty

 

DHL Automaty POP BOX i punkty POP

 

 

 

 

DHL automaty POP BOX i punkty partnerskie POP
4 dni na odbiór przesyłki

 

 

  DHL Automaty POP BOX i punkty POP

 

 

Akceptowalne opisy opcji DHL Automaty i punkty POP
•DHL automaty POP BOX i punkty POP
•DHL automaty POP BOX i punkty DHL POP
•DHL automaty POP BOX i punkty partnerskie DHL POP
•DHL POP: automaty i punkty

 

 

 


DHL automaty POP BOX i punkty partnerskie POP
4 dni na odbiór przesyłki                        

 

 

Jeśli w koszyku nie występują grafiki

DHL automaty POP BOX i punkty POP

  

 

Koszyk – Oznaczenie automatów i punktów na mapce

• Prezentacja punktów odbioru w formie pinezki na mapie (logotypy w postaci kolistych znaków) jest jednym z najbardziej przystępnych form wizualizacji punktów.
- Klient ma możliwość oznaczenia logo DHL wszystkich punktów
- lub oznaczenia punktów logo naszych partnerów (Żabka, Lidl, itd.)

 

 

Koszyk – doręczenie Kurierem

• Najczęściej wykorzystywana forma integracji i jednocześnie najbardziej rozpoznawalna wśród klientów detalicznych zawiera grafiki:
- dla dostawy przez kuriera wyróżniamy oznaczenie logotypem DHL,
- dla dostawy przez kuriera w usłudze Premium wyróżniamy oznaczenie logotypem DHL i informacją o usłudze. Podkreślamy korzyści dla klienta czyli gwarancję podjęcia pierwszej próby doręczenia w pierwszym dniu roboczym.

 

Przykład użycia – bannery dla esklepów

• Bannery można wykorzystywać w celu promocji dostaw DHL do automatów POP BOX i punktów partnerskich POP.
• Bannery są dostępne w różnych formatach, jednak można zamówić banner w dowolnym innym rozmiarze. W tym celu prosimy o kontakt z działem marketingu DHL (brand.pl@dhl.com).

  Powrót na stronę główną


Odwiedź również :

Podpisz umowę na przesyłki z DHL Parcel  Aplikacja Mój DHL