Jak włączyć / wyłączyć stałe zlecenie?
Aby utworzyć stałe zlecenie należy w tym celu skontaktować się z Przedstawicielem Handlowym DHL Parcel przydzielonym do Państwa firmy.
Jeśli opiekunowi handlowemu DHL Parcel zgłoszono deklarację stałego odbioru przesyłek, aplikacja pozwoli na podpięcie takowej funkcji do konta DHL24.
Po włączeniu opcji, system zaczyna pomijać restrykcje czasowe / blokady i pozwala na tworzenie przesyłek na dany dzień, mimo ograniczeń.
Stałe zlecenie można włączyć klikając w zakładkę Narzędzia ⇒ Ustawienia stałego zbioru wybierając Deklaruję podpisaną umowę o stały zbiór i wciskając Zapisz.
Wyłączenie tej opcji pozwoli na tworzenie zamówień zgodnie ze standardowymi ramami czasowymi (np. na kolejne dni).
Po każdej zmianie należy przelogować się w aplikacji DHL24.