Jak złożyć Reklamacje / Dyspozycje?
Reklamacje bądź dyspozycję do przesyłki lub zlecenia można złożyć z poziomu niezalogowanego użytkownika, jak również po zalogowaniu do serwisu.
Dostępne są one pod adresem : https://dhl24.com.pl/pl/claim/disposition/index.html
Po złożeniu dyspozycji/reklamacji bez logowania nie będziesz miał/a dostępu do historii wniosków oraz aktualnego statusu zgłoszenia.
Aby złożyć wniosek do przesyłki należy wybrać z górnego menu strony zakładkę „Dyspozycje i reklamacje”
Zostaniemy poproszeni o podanie numeru przesyłki/zlecenia, której wniosek będzie dotyczył.
Po podaniu numeru paczki/zlecenia system wyświetli odstani status oraz zaproponuje dostępne możliwe rodzaje działań (np. po doręczeniu przesyłki nie będzie możliwości jej przeadresowania).
Dyspozycję można również zgłosić wybierając opcje z menu przy konkretnej przesyłce w zakładce "Moje paczki".