Jestem już Waszym klientem. Jak dodać/zmienić numer klienta na swoim koncie?
Aby przypisać numer SAP do istniejącego konta i go aktywować powinieneś zalogować się do aplikacji DHL24 i kliknąć ikonę użytkownika, która jest widoczna w prawym górnym rogu. Następnie wybrać opcję „Moje Dane”. Zobaczysz listę dostępnych opcji do edycji.
Wybierz „Zmiana numeru klienta”, wprowadź siedmiocyfrowy numer SAP i kliknij „zapisz” .
WAŻNE: Aby aktywować numer SAP po kliknięciu linku należy zalogować się na konto DHL24 przypisane do głównego adresu email. Jeśli w aplikacji DHL24 nie jest założone konto na ten adres, aktywacja numeru SAP się nie powiedzie.
E-maile z linkiem aktywacyjnym mogą również zostać przeniesione przez skrzynkę pocztową do wiadomości typu spam/śmieci.
* Możliwość aktywacji konta posiada również lokalny administrator