Jestem już Waszym klientem. Jak dodać/zmienić numer klienta na swoim koncie?

Aby przypisać numer SAP do istniejącego konta i go aktywować powinieneś zalogować się do aplikacji DHL24 i kliknąć ikonę użytkownika, która jest widoczna w prawym górnym rogu. Następnie wybrać opcję „Moje Dane”. Zobaczysz listę dostępnych opcji do edycji.

Wybierz „Zmiana numeru klienta”, wprowadź siedmiocyfrowy numer SAP i kliknij „zapisz” .

Zostanie wysłana wiadomość na głowny adres email, w treści znajdziesz link, który pozwoli potwierdzić dokonanie zmiany. Pamiętaj, że zmiany numeru SAP na już istniejącym koncie w DHL24 można dokonać tylko raz na 24 godziny.

 

WAŻNE:  Aby aktywować numer SAP po kliknięciu linku należy zalogować się na konto DHL24 przypisane do głównego adresu email. Jeśli w aplikacji DHL24 nie jest założone konto na ten adres, aktywacja numeru SAP się nie powiedzie.
E-maile z linkiem aktywacyjnym mogą również zostać przeniesione przez skrzynkę pocztową do wiadomości typu spam/śmieci.

* Możliwość aktywacji konta posiada również lokalny administrator