Chcę wykonać zwrot przez DHL np. do sklepu Zalando - jak to zrobić?

Jeśli otrzymałeś/aś już etykietę DHL, naklej ją na przesyłkę i wybierz jedną z nowych opcji zwrotu:

- Nadaj przesyłkę w punkcie lub automacie DHL POP. Sprawdź stronę https://parcelshop.dhl.pl/mapa?type=fm, znajdź najbliższy punkt w Twoim sąsiedztwie.
Ewentualnie:
- Umów kuriera DHL po odbiór paczki bezpośrednio na stronie DHL https://dhl24.com.pl/zwroty/.
W portalu wykonaj następujące czynności:
a. Wprowadź w wymagane pole 11-cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej DHL i kliknij ‘Zwróć paczkę’ (patrz przykład poniżej)


b. Wybierz opcję “Nadaj u kuriera”
c. Sprawdź poprawność swoich danych adresowych i dokonaj ewentualnej korekty. Kliknij również “Zmień”, aby wprowadzić swój adres e-mailowy oraz numer telefonu
d. Wskaż datę oraz czas przyjazdu kuriera i kliknij “Zwróć paczkę”

Po umówieniu zlecenia odbioru przesyłki przez kuriera otrzymasz na podany adres wiadomość e-mailową (o ile nie popełniono tzw. literówki, bądź aplikacja pocztowa nie skierowała jej do folderu Spam). Jest to potwierdzenie, że termin odbioru został poprawnie zlecony.
W przypadku problemów z zamówieniem kuriera możesz skontaktować się Biurem Obsługi Klienta DHL Parcel.

Potrzebujesz etykiety DHL?
W każdej chwili możesz wygenerować nową etykietę do zwrotu przez firmę kurierską DHL Polska na koncie użytkownika, na stronie Zalando w zakładce “Moje zwroty”. Kliknij w ‘Wygeneruj etykietę zwrotną’, pobierz plik PDF, a następnie go wydrukuj.
W przypadku problemów na stronie Zalando – kontaktuj się ze sklepem lub zajrzyj na https://www.zalando.pl/faq/Zwrot-i-reklamacja/.

*** Uwaga: Zwrócenie przesyłki w punkcie odbioru DHL POP lub przez kuriera DHL z etykietą firmy FedEx nie jest możliwe. ***