Pytania - IAI Shop

Poniżej znajdą Państwo najczęściej zadawane pytania dotyczące integracji DHL z IAI-Shop.com

 

1. Jakie warunki należy spełniać, aby korzystać z integracji usług krajowych?
Aby w pełni korzystać z integracji należy spełniać następujące warunki:

  1. Podpisać umowę z DHL Polska.
  2. Posiadać nadany numer klienta SAP.
  3. Poprawnie skonfigurować usługi kuriera w panelu IAI-Shop.com wraz z pulą numerów dla listów przewozowych.

 

2. Jak skonfigurować usługę WebAPI DHL24?
Konfiguracji kuriera można dokonać za pomocą modułu ADMINISTRACJA /Konfiguracja kurierów/ Polska. W tym samym miejscu można skonfigurować zarówno ustawienia dotyczące integracji z programem eCAS, jak i dostępu do WebAPI DHL24

 

3. Jak zamówić kuriera DHL?
W module SPRZEDAŻ / Zamawianie kurierów istnieje możliwość zamawiania kuriera DHL - funkcjonalność ta będzie bardzo pomocna dla sklepów, które nie podpisały umowy na stały zbiór - za jej pomocą możliwe jest zamówienie kuriera po odbiór paczek ze wskazanego magazynu.

 

4. Czy integracja z DHL wspiera awizację?
Za pomocą e-mail lub SMS Odbiorca otrzymuje informacje o nadaniu przesyłki, dacie, miejscu i przewidywanych godzinach doręczenia oraz
o nieudanej próbie doręczenia. Wiadomość zawiera informację o wartości pobrania, jeśli przesyłka została nadana z usługą dodatkową Pobranie i zwrot należności (COD). Dzięki powiadomieniom Odbiorca może skorzystać z bezpłatnej usługi Przekieruj Paczkę.

 

5. Jak zaznaczyć awizację?
Aby odbiorca otrzymywał informacje na temat planowanej dostawy i miał możliwość przekierowania paczki lub zmiany daty doręczenia, należy, w trakcie konfiguracji usługi kurierskiej DHL zaznaczyć "tak" dla funkcji "Usługa preawizacji".

 

 

6. Co jest potrzebne, żeby zintegrować sklep z Punktami DHL Parcel POP?
Usługa została zintegrowana z IAI-Shop.com i jest dostępna dla wszystkich, którzy mają podpisaną umowę z DHL Parcel. Integracja jest prosta, bowiem wykorzystywane są te same komponenty co w przypadku np. paczkomatów. Potrzebujesz jedynie skonfigurować profile dostaw.

 

7. Przesyłki przypisują się do wyższej kategorii wagowej niż powinny (integracja z DHL24)
Pod uwagę brana jest zawsze wyższa waga - fizyczna lub objętościowa. Objętościowa jest obliczana na podstawie wymiarów, czyli (długość x wysokość x szerokość)/4000. W panelu sklepu należy wejść w ustawienia przesyłki (Administracja - Konfiguracja kurierów - Polska i tutaj np. DHL Paczka). Na samym dole znajdują się "Opcje dodatkowe", w których należy wprowadzić prawidłowe wymiary przesyłki.

 

8. Posiadamy integrację IAI-Shop z aplikacją eCas. W Panelu IAI Shop zapisywany jest inny numer LP, niż ten, który znajduje się na etykiecie.
Program eCas może być ustawiony na 2 różnie sposoby:
1. Pobiera numer LP z pliku XML (i tak to powinno być ustawione)
2. Przydziela numer LP z własnej puli.
Proszę się zalogować do eCasa na konto administratora (login i hasło: ADMIN) i wejść w „Opcje”, „Opcje specjalne” i upewnić się, że zaznaczona jest opcja "Odczyt danych z plików XML (numer LP pobierany)."

 

 

  Powrót na stronę główną  |  Wróć do listy integracji 


Odwiedź również :

Podpisz umowę na przesyłki z DHL Parcel  Aplikacja Mój DHL