Integracja Comarch ERP Optima z DHL eCommerce Poland

​​

 

 

 

 

 

 

 

 

 Dane autoryzacyjne API v2 (usługi kurierskie) i API PS (dla punktów Parcelshop / POP) są wymagane aby generować etykiety od razu z poziomu platformy / Twojego sklepu czy integracji.
Konieczna jest wcześniejsza rejestracja konta i zalogowanie na stronie 
www.dhl24.com.pl oraz aktywny nr. klienta (SAP).​

 W wersji aplikacji Comarch ERP Optima  (z 2018.1.1) wprowadzono integrację z kurierem DHL eCommerce Poland. Użytkownik może m.in. zdefiniować domyślne parametry dla nadawanych paczek, seryjnie dla kilku zleceń zamawiać kuriera czy drukować potwierdzenia nadania. Integracja oparta jest o API DHL. Aby klient mógł skorzystać z tej formy wysyłki powinien wygenerować powyższe klucze API.
Funkcjonalność należy skonfigurować w menu System/ Konfiguracja/ Firma/ Przesyłki/ DHL w zakładce [Ogólne] należy zaznaczyć parametr DHL, następnie należy podać dane dostępowe otrzymane od DHL. 

Więcej informacji o integracji

Dodatkowe informacje oraz wsparcie producenta

Wszelkie pytania dotyczące działania integracji po stronie DHL, należy kierować na adres pl.cim@dhl.com

  Powrót na stronę główną  |  Wróć do listy integracji 


Odwiedź również :

Podpisz umowę na przesyłki z DHL eCommerce Poland  Aplikacja Mój DHL