Integracja DHL eCommerce Poland z Reklamatorem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dane autoryzacyjne API v2 (usługi kurierskie) i API PS (dla punktów Parcelshop / POP) są wymagane aby generować etykiety od razu z poziomu platformy / Twojego sklepu czy integracji.
Konieczna jest wcześniejsza rejestracja konta i zalogowanie na stronie 
www.dhl24.com.pl oraz aktywny nr. klienta (SAP).​

Reklamator to platforma online do obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, zwrotów oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Bardzo elastyczna i rozbudowana konfiguracja pozwala na dostosowanie systemu do dowolnego procesu biznesowego obowiązującego w organizacji. Pozwoli zaangażować osoby najbardziej kompetentne na każdym etapie obsługi zgłoszeń. Pamiętaj, że twój sposób obsługi reklamacji może być okazją do zbudowania silnej więzi z klientem.

Reklamator w pakiecie Business ma wbudowaną integrację z DHL eCommerce Poland. Umożliwia generowanie listów przewozowych oraz zamawianie kuriera z poziomu obsługi zgłoszenia. Dane do przesyłek pobierane są automatycznie ze zgłoszenia, możesz definiować szablony przesyłek, wartości domyślne dla parametrów przesyłek. Wszystko w jednym systemie. Dodatkowo, odpowiednio skonfigurowane Reguły Biznesowe, przez powiadomienia e-mail oraz SMS automatycznie poinformują Twojego klienta o zamówieniu kuriera lub wysłaniu przesyłki.

Więcej informacji o możliwości integracji

Dodatkowe informacje oraz wsparcie producenta

Wszelkie pytania dotyczące działania integracji po stronie DHL, należy kierować na adres pl.cim@dhl.com

  Powrót na stronę główną  |  Wróć do listy integracji 


Odwiedź również :

Podpisz umowę na przesyłki z DHL eCommerce Poland  Aplikacja Mój DHL